نسخه ی ششم سری بازی Resident Evil یعنی Resident Evil 6 تلاش دارد تا عنوانی باشد که خواسته های تمام بازیبازان و طرفداران عناوین مختلف این سری بازی را براورده کند ولی شرکت کپکام هنوز نیز گرمای موفقیت کسب شده توسط نسخه ی چهارم ساخته ی Shinji Mikami را حس می کند.

در مصاحبه ای با AusGamers تولید کننده ی اجرای Hiroyuki Kobayashi , تولید کننده ی بازی Yoshiaki Hirabayashi و کارگردان بازی یعنی Eiichiro Sasaki درباره ی فرایند ساخت و تولید بازی بحث و گفت و گو کرده اند.

این مصاحبه مشخص نکرده که کدام یک از اعضای تیم سازنده پاسخ داده ولی هنگامی که سوال پرسیده شد :

نقل قول:
ایا استدیو ی سازنده ی بازی از فشار ایجاد شده توسط موفقیت Resident Evil 4 تاثیر میگیرد ؟

کپکام توضیح داد :

نقل قول:
همانطور که شما گفتید RE4 یک بازی یک بازی تحسین شده است و همیشه فشار وجود دارد تا بتوانیم به ان برسیم.

نقل قول:
این بازی توانست نظر بسیاری از بازیبازاون را جلب کند و نتیجه ی بسیار خوبی داشت.ولی اگر به RE5 نگاه کنیم می فهمیم که بزرگترین بازی ساخته شده از این سری است.ما توانستیم به وسیله ی این بازی بازیبازان بیشتری را تشویق به انجام بازی خود بکنیم.در واقع تعداد بسیار زیادی بازیباز!

نقل قول:
بنابرین توقعات بسیاری از هر دوی گروه طرفداران نسخه ی پنجم و نسخه ی چهارم وجود دارد.بنابرین ما سعی کردیم که بازتاب انچه بازیبازان درباره ی RE4 و RE5 دوست داشتند را گوش کنیم و ان را با ساخت RE6 همراه کنیم تا بتوانیم در نهایت به بازی دست یابیم که برای همه ی طرفداران جذاب باشد.

منبع